aristo-tl-1625-8

Aristo TL  1625

“Karton stand tasarımında dünyaya örnek teşkil eden tüm tasarımlarımızı maneviyatla bağlı olduğumuz Aristo dijital kesim makinesinden çıkarıyoruz.
Yeni teknolojisi ile bünyemizde tekrar olmasından çok memnunuz” / Taner Yigit – Opinion (Ortam Projeleri) Genel Müdürü

Gerekli ve ihtiyaç çözümleri bulan fikirler stüdyosu olarak faaliyetlerini sürdüren Opinion;
FMC sektöründe Ülker, PG, Loreal, Colgate, Palmolive, Henkel, Dr.Oetker gibi sayısı çok da fazla olmayan yüzde 100 konsantre olduğumuz markalarla in-store satışlarını destekleyecek çözümler üretiyoruz.

Güneşi logomuz seçtiğimizden bu yana 10 yıl geçti. Artık toplam tasarımdan sahaya kadar tüm materyallerden ürettiğimiz stantlar herkesin dikkatini çekmeye başladı. Hatta 2013 OMA ödüllerinde yüzlerce tasarım arasından altın ve bronz heykelciği aldık.

Çalıştığımız markaları destekleyecek çözümler üreterek her geçen gün tasarım ve servis kalitemizi arttırmak için çabalıyoruz Amiral gemimiz karton stant tasarım ve üretimi. Bu konuda tasarım kabiliyetlerimizin sektörde takip edilen öncü konumda olduğumuzu söyleyebilirim.

Opinion Markasını Farklı Ve Avantajlı Kılan Özellikler
Opinion-Taner Bey 20160113_154444Opinion marka ismimizden de anlaşılacağı gibi gerekli ve ihtiyaç çözümleri bulan fikirler stüdyosu diye adlandırabiliriz. Geniş ve kalabalık tasarım departmanımız grafik sanatçılarımızın da desteği ile her gün harikalar oluşturuyorlar. POP-IN adı ile küresel tescil ve patenlendirdiğimiz karton stant çözümümüz bizi tanımanız için iyi bir örnek olabilir. Yüzde 100 Opinion tasarımı olan bu çözüm, kağıt ve kartondan yapılan standlara karşı olan kötümser duruşu ortadan kaldırdı. Müşterilerimizle yaptığımız araştırmalarda kartondan üretilen teşhir standlarının yüzde 35 sahada kurulamıyordu. Kurulum için gereken zaman, montaj zorluğu, demonte sevkiyattan kaynaklı paket içeriği eksiklikleri bu yüksek oranın en önemli tespitleri idi. POP’in patentli çözümleri ile fabrikamızdan full montajlı, ancak ufak araçlara bile sığabilen bir ambalajla sevk edilmesinin yanında sahada kurulum yalnızca iki sn zaman harcatıyor. Çalıştığımız markalar sadece bu özelliği ile bile günün sonunda bütçelerini yüzde 40-45 daha ekonomik yönetebiliyorlar.

Aristo dijital kesim makinelerinin Türkiye distribütörü Prodigital firması; ambalaj, etiket, karton sektörlerine kesim ve baskı makineleri ile hizmet etmektedir.

Dijital Kesim Makinesi Bizim İşimizin ‘Olmazsa Olmaz” Bir Parçası
Opinion’un en eski ama en sevilen makinesi Aristo. Aristo ile çalışmaktan son derece memnunuz. Yeni teknolojiyi ve işlerimize katma değer katması acısından ikinci kesim makinemizde tercihimiz yine Aristo Dijital Hassas Kesim Makinesinden yana oldu. Karton stant tasarımında dünyaya örnek oluşturan tüm tasarımlarımızı maneviyatla bağlı olduğumuz bu makineden çıkarıyoruz. Bünyemizde olmasından çok memnunuz. Kullanıcı dostu arıza, problem çıkarmayan bir işletimi var. Türkiye distribütörü Prodigital’in bu marka için emek ve performans harcadığı ortada. Uzmanlıkları ile Türkiye pazarında Aristo’yu hak ettiği yere taşıyacaklarını düşünüyorum. Aristo’nun göreceli tek problemi size uzun yıllar yeni bir makine yatırımı yaptırmaması. Gerçekten çok verim aldığımız bir makine. Teknolojiyi yakından takip ediyoruz. Yeni teknolojik gelişmelerinden firma olarak daha fazla yararlanabilmek için ikinci Aristo Dijital Kesim Makinesini yatırımı uygun gördük.

IMG_9864Aristomat TL 1625 yatırımımız ile geliştirilmiş Multihead A7z kesim kafası (7 adete kadar ayarlanmış araç/bıçaklar, her araç/bıçak için yazılım kontrolü derinlik ve basınç ayarlayabilme özelliğine sahip ) ve 45° acılı kesim yapan Bevelcut Kesim kafası ile çeşitli malzemelerde kesim yapma olanağına sahip olduk.
Etiket kesim, karton stant, maket, numuneledirme, kutu yapımı, derz açma, açılı kesim, punch, diecut/kisscut, ezme/kırma gibi çok fonksiyonlu bıçaklarla endüstriyel işlerde daha farklı tasarımlarla ön plana çıkabileceğiz.

Sektörümüzde En Önemli Sorun Tasarım,
Bizce sektörün en önemli sorunu tasarım. Rakiplerimiz birçok aşamada kolayına kaçıp yeni
Bir şeyler yapmaktansa kopyalama ve benzetme peşinde. Tasarım departmanlarını desteklememiz ve onları fikirlerinde özgür bırakmak gerekir. Müşterilerimizi de bu konuda dik durarak yönetmeliyiz. Tasarımın para etmediği bir pazarda farklı ve dikkat çekici olamayacaklarını anlamaları gerekir.

İnovasyon, inovasyon, inovasyon…

Değer oluşturacak işler yapalım. Fikirler ve emekler fiyat rekabetine heba olmasın, oluşturanın imzası ile sahadaki yerini alsın.

Önemli Duyuru

blank